SOOOOL!

 
 
Godförmiddag!
har varit vaken en stund som vanligt, men ätit lite frukost och försökt planera dagen så gott som möjligt:)) har kommit fram till att jag ska röra på mig om det blir gymmet eller kanske stallet vet jag inte än får se lite är lite stallsugen ändå! men först ska jag bli klar med psykologin! den ska iofs inte vara inne förens 1-2 veckor men skönt att ha den klar ändå! :)
 
igår så jobbade jag istället för att börja kvart i 5 så fick jag börja 16 vilket var rikigt skönt ändå! :D var lite blandat att göra inte så jättemycket i alla lägen var mest när jag började, då vart det en väldigt fart i driven iaf! sen innan 20 då jag slutade så kom Adam och hans kompis, sen när jag slutade åkte jag och Adam hem och åt lite sen så fick det bli tvmys.
 
 


Kommentarer
Z

Ja har startat en insamling på barncancerfonden gå gärna in o skänk lite pengar för de utsatta.. http://www.barncancerfonden.se/1309362190/

2014-05-18 @ 08:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0