loooove schrimps

Godkväll!
 
hoppas ni kunnat få nytta av dagen trots att det regnat heeeeela dagen... så tråkigt.. men som tur har jag haft mitt plugg haha! MEN råkade kanske somna lite mitt i allt, har varit så trött så tog en liten paus vilket var välbehövligt! nu ikväll har jag kikat på en riktigt intressant dokumentär om en kvinna som varit inlåst hos en man i 10 år:O gick på 4an nyss och det var en annorlunda men spännande berättelse, så den tycker jag nu ska se på tv4play.se. 
Adam sov hemma inatt blev lite stressigt så vi bestämde att det var bäst så idag tyvärr.. så då tröstade jag mig massa frukt och lite pepsi! som förövrigt blev min mat och en knäckemacka med makrill på sååååå gott!
 
bilderna beskriver även vad jag ville ha men fick nöja mig med makrillen, så får nog bli räkmacka imorgon när jag och Linnéa ska fika!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0