Hemsk natt...

Godmorgon! 
 
har egentligen varit vaken sen 6 imorses men har försökt sova men när klockan blev strax efter 7 så orkade jag inte försöka sova mer... natten har varit hemsk och då menar jag verkligen hemsk! spytt sen klockan 20-02 på natten.... fy alltså hade bara ätit frukost hos Adam sen somnade jag när jag kom hem från honom och när jag vaknade mådde jag skit... så trött på sådant och ha ont i magen så ofta... 
 
men iaf idag är jag pigg! och kom på att jag ska göra mitt svenska tal idag det muntliga tjohoo! haha som tur så kan jag det då det är skrivet mest med mina egna ord och tankar så ska försöka göra ngn roligt powerpoint! :)) men först lite annat plugg! börjar inte förren 12,40. och mamma ska köpa blåbärsoppa först! 
 
senare ikväll ska jag iväg och fira Adams mamma som fyller 50 idag! blir inte kvar så länge då det är skola imorgon men en stund iaf! och hela helgen har spenderats med kärleken min och i lördags var vi uppe vid deras husvagn och grillade åt godis och kollade på gladiatorerna riktigt mysigt! hann även fixa fransarna så nu är dem fina igen! :D
 
 
här ser ni fransarna lite iaf men ni ska få en bättre bild senare tänkte jag efter allt plugg.. ;) och jaa jag muppar mig nästan alltid på kort;))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0