Händelserika dagar!!

Hallå på er! 
har varit några händelserika dagar denna vecka och helg! 
skolan har varit ganska lugn ändå har gjort min sista inlämning på gymnasietiden nu! sååååå skönt:D så nu är det bara att tagga till studenten som är om 18 dagar idag!!!!!!! och på söndag åker jag och pinglorna till MAGALUF!! en vecka sen när vi kommer hem så är det studentveckan! ja som sagt det händer mycket nu alltså. 
och förra veckan blev  det en del solning, jobb och umgås med killen jag tycker mest om!! var även ute och grillade med hans släkt vid husvagnen så mysigt där! sen ¨åkte jag hem på kvällen där och somnade så fort jag kom hem igår! 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0