full rulle!

Hej!
har varit datorlös nu ett par dagar okej kanske 2 men iallfall så har jag lämnat in min skoldator som jag haft i 3 år.... hatade verkligen den datan men ibland så var den kalasbra så att återgå till den lilla rosa datorn igen är sådär måste jag erkänna haha.. men den får duga! 
 
har iallfall varit på banken investerat i en fond så nu böjar allvaret på riktigt sen så har jag även varit ute och ridit och hälsat på fler föl sen kom Adam till mig och det blev lite lillördag mys och film sen idag har jag bara jobbat stannade 1.5 extra också men det var ju dubbelt betalt! :D nu ska jag packa lite till sen sova och härda en dag till! :D 
 
hittade en gammal bild så den får stå för bilder :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0