A catch up

Äntligen är det fredag imorgon!! och det bästa är att jag får ta bort alla alarm och sova hur länge jag vill! för imorgon så har jag inga lektioner då jag gjorde mitt svenska tal i måndags och sen så filosofi har vi inte, de är dem enda lektionerna jag har på en fredag, sååååå skönt!  men ska göra klart de sista inlämningarna så är det inget mer i skolan sen. kan inte riktigt fatta det ca 2.5 riktigt skolveckor kvar sen drar vi till magaluf och sen studenten heeeelt sjukt!! men samtidigt riktigt roligt:D 
 
förövrigt så har jag varit och tränat idag blev rumpa och lite ben mest rumpa, sen sprang vi ca 4-5km på idrotten också så jag har allt hållt igång idag! igår var jag som sagt med Linnéa och vi fikade på ströget. tog en räkmacka riktigt god! men mådde liiite illa sen på kvällen.... har ju inte ätit mer än blåbärsoppa sen jag mådde så dåligt i söndags ;) menmen den mackan var det värt att ha lite ont för! sen satt vi och pratade sådär om allt och inget, måste ju ta igen allt! och som vanligt var vi kvar sist av alla! :))
nu ska jag sova så hörs imorgon Godnatt!
 
(det ösregnade igår... men var glad för det!)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0