underbara hästdagar!

Hallå på er! 
 
idag fick jag en låååång sovmorgon eller gick upp halv 9 men börjar inte riktigt än! men skulle hinna duscha äta frukost och plugga lite tänkte jag. och det är det jag håller på med pluggar lite. har ju redovinsning sen så grejar lite med den. 
 
men igår kom jag hem från jobbet så sent så orkade inte skriva något då.... men åkte ju som sagt ut till stallet fyyyy vad det blåste hade medvind dit lite iaf men motvind hem fyy as jobbigt.. stod nästan still. 
men iaf red ut och det gick jättebra! hon var pigg med krånglade inte vilket var skönt! galoppen sparade vi till nästa gång då hon var som en bomb på hemvägen och då fick det bli trav men hon gick riktigt fint då med! 
 
sen så tänkte jag hinna äta därimellan men nepp det hanns ej med så åkte iväg och jobbade mina 4-5 timmar sen när jag var hemma 20,40 fick jag äntligen äta!!! var as hungrig och as seg och ont i huvudet haha inte så konstigt när man åt frukost vid 09 på morgonen och åt mat igen 21 på kvällen så 12 timmar utan bränsle är tufft!
 
men nu måste jag återgå till skolarbeten ha det bra!
 
bild från i somras, längtar sååå mycket efter sol och värme nu!!!
 
 


Kommentarer
Natalie UtanH

Underbart!

2014-03-22 @ 09:51:38
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
carolinakatjasusanna.blogg.se

Sjukt härlig bild!

2014-03-22 @ 09:53:37
URL: http://carolinakatjasusanna.blogg.se/
Linn

Vilken härlig bild!

2014-03-22 @ 12:32:38
URL: http://raur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0