Hela helgen

Godförmiddag!
varit vaken sedan 8 halv 9 redan.... kan inte sova så mycket längre, rätt konstigt förut har standard tiden att vakna varit på 10  och ibland senare..... men riktigt skönt att vakna tidigt också! 
har varit rätt fullt upp hela helgen faktiskt därför jag ej har hunnit med er så mycket... men svenska provet i fredags gick helt okej ändå så hoppas läraren också tycker det. och efter det blev det en promenad med mamma i solskenet och lite plugg innan Adam kom då blev det tacoskväll.
 
och i Lördags började jag jobba 06,15-15,00 sen kalas efter det så var rätt slut sen på kvällen. och då sov vi hemma hos honom istället och kollade på gladiatorerna tillsammans med hans familj, ett under att jag inte somnade haha var jättetrött, sen igår var det bara hem åka till jobbet vid 11 och jobba till 20 sen hem och sova och ja jag sov rätt hårt hela natten.
 
idag ska jag ut till hästarna nu snart ska bara skriva lite på en inlämning, sen ska jag jobba fast börjar 15,30 denna gången och jobbar till 20.. så lär va rätt död ikväll också... haha!  
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0