ännu en skoldag närmre helg

Godmorgon! 
sitter i skolan och håller på med sociologi inlämningen som ska vara inne imorgon och jag är snart klar!!! den känslan är obeskrivlig. denna inlämning har varit en av de segaste på länge förutom den förra sociologi inlämningen hehe någon koppling där kanske?... 
 
men iaf har hänt lite sen sist igen... 
i måndags var det tabata dags efter skolan as roligt! är en pulsblandad styrkeövning och lovar man är helt död efteråt... sen har det varit skola också såklart..... träffade Kandra i tisdags och pratade om allt och ingenting! så skönt och roligt att vi äntligen träffas!! sen senare på kvällen kom Adam hem till mig efter en låååång kursdag, sen så igår var det träning igen blev intervaller och sen lite styrka i slutet, och idag är det boxexercise sååå roligt och idag blir det mer styrka än vanligt vilket bara är bra! juste var ute och gick en långpromenad med mamma efter gymmet igår. kanske därför jag somnade innan 20,00 och sov hela natten, men det var as skönt!
 
sen har jag lyckats skada handleden på något vänster igår gör as ont... var när jag skulle vrida den... blir så trött på mig själv alltså haha... men nu måste jag fortsätta jobba hörs sen! 
 
Dagens jag:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0