solig fotodag med fin vän och häst!

Godförmiddag! 
 
har ätit lite frukost druckit en celcius så nu är jag redo för dagen! 
dagens planer ser ut såhär: stallet--> uteritt på Nikki --> sola--> jobba 18-01 inatt. så ja idag har jag fullt upp som vanligt haha! :D men imorgon är jag ledig igen och då är det midsommar!! och då får jag äntligen träffa Adam igen!! var ju 3 dagar sedan nu..... ska även visa er vad jag fick på studenten från honom hans familj min familj och släkt :) håller på och fixar med bilderna så snart kommer dem! 
 
igår var jag och Veronica ute och fotade studentbilder med Nikki bus tog ett tag innan vi fick till bilderna och en del blev hur bra somhelst!!!! så ska bjuda på några sånna redan nu:) men nu ska jag byta om och åka får blogga från mobilen senare! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Robex Lundgren

söta bilder

2014-06-29 @ 11:05:03
URL: http://ghgumman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0