En regnig shoppingdag i Skövde

Godkväll! 
 
har spenderat ett antal dagar med min kille så det har inte hunnit med bloggen riktigt... har inte känt för att sitta vid datorn när jag kan vara social istället:) men har även jobbat kvällspass så har varit rätt slut efter det också. men nu jobbar jag inte förens på tisdag igen:D 
 
idag har dagen bestått av regn så då passade vi på att åka till skövde för att byta en ring till en större storlek som jag fick av mamma och pappa i studentpresent. Äntligen så kan jag använda den sååå fin! ska försöka ta kort så jag kan visa er.  vi kikade även lite i affärer så hem kom en aux kabel till bilen, en bh, och ett lite snyggare ''nattlinne'' ;))) nu ikväll ska vi kika på film äta B&J även de grillade köttet vi har kvar från igår:)) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0