jobb, biltvätt och mysfilm

Hej!
 
denna dag har ändå gått rätt fort.. jobbade från 07-16 så blev en långdag och kan säga att jag var rätt sliten när jag kom hem så åt woken jag hade sen igår och stensomnade drygt en timma tills Adam skickade efter han hade gymmat då vaknade jag. sen så var jag rätt seg håller på att bli förkyld igen känner jag.... så satte på en film  pojken i randig pyjamas  hette den, sååå sorglig men ändå bra kan säga att tårarna kom även i denna film... så den kan jag rekommendera er att kolla på! 
har även pratat lite med familjen och dem har det bra där nere i Frankrike riktigt varmt har de iaf! 
 
fick även ett ryc vid 21 tiden ikväll och gick ut och tvättade bilen så nu glänser den ännu mer!! inte för att den var så skitig förut men ändå! nu ska jag bara städa den invändigt men det sparar jag tills imorgon, då jag ska städa hela huset och åka till stallet även hinna med en springtur innan Adam kommer hit då vi troligtvis ska grilla! :)) nu ska jag sova hörs imorgon!!
Jag & Veronica på balen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0