Idag är en bad-dag!!

Hej!
 
Har precis ätit min frukost, blev havregrynsgröt var sååå längesedan hade nästan glömt bort hur gott det var haha! :D toppade det med granatäpple och banan och det var inte fel;) idag är det bad på schemat som gäller! frågade Veronica om hon ville med och det ville hon, så runt 12 kommer hon så åker vi till torsö eller någon annan fin badplats! as varmt idag! så nu när jag är ledig på en bra dag så får man passa på:)! 
 
igår jobbade jag 08,45-13 sen åkte jag till stallet och red ut på Charisse med Michaela som red Nikki , vi var ute i ca 2h men vi badade med hästarna också vilket både häst & ryttare uppskattade! sen fick jag bråttom vi var tillbaka 17 och vi skulle visst vara vid husvagnen hos Adams föräldrar vid 18 men kom dit vid 19... ajaa men det gjorde inget, så blev lite grillkväll och prat där :)) 
 
Ne nu ska jag skära upp lite melon vi ska ha med:)))
(bild från ngn jobbdag)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0