Glada miner

Godkväll!
antar att många av er redan sover, det gör jag också egentligen .. men måste berätta vad jag har gjort idag iaf! just nu har jag precis kommit hem från Adam eller ahh precis har hunnit ut med hunden också:) innan jag åkte till honom så var jag och Selma och badade vid hundstanden vid sandviken, jisses vad hundar det kom sen var 7 golden retrivers bara och sen några stycken av annan ras. men det tyckte Selma var skitkul! hon var så duktig och lyssnade sen när hon lekt klart gick hon och la sig bredvid min handduk:)) vilket hon även gjorde när jag var i vattnet och doppade mig:)) så skönt var det. hos Adam sen grillade vi kikade lite på tv och myste! är så glad över att ha honom i mitt liv, att han orkar med en och kan se igenom till det goda när jag har en dålig dag och att han kan få en på så bra humör 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0