Fin kväll med min älskade!

Hallå!
har precis kommit hem från jobbet slutade egentligen 13 men fick jobba över lite, har även hunnit gå ut med hunden. började 07 imorses så nu sitter jag i soffan och tar det lite lugnt med katten i soffan. funderar på att åka ned till gymmet sen ändå eller om det blir en springrunda, lutar mer åt springrundan. Ganska behagligt att springa ute nu :) 
 
igår var det toppenv'äder till skillnad från idag och då passade jag och Adam på att bada! så vi tog med oss hunden så åkte vi till sandviken och bada, sen åkte vi hem och grillade kikade på film och hade en myskväll tillsammans, tills det var dags för båda att sova! innan han kom så var jag i stallet Nikki var duktig men pigg vilket inte är så konstigt :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0