Går runt och leker att jag kan

Hallå där i vinterkylan!
otroligt fint väder har det varit idag! då kan jag faktiskt erkänna att jag tycker om vintern men bara nästan... framåt nu på eftermiddagen var det dock lika kallt som vanligt... menmen. 
 
har idag varit på Leksbergs skola där jag är i några tisdagar nu framöver och hjälper till med en 5 och en 6 (årskurserna alltså) är som en slags hjälplärare och ska även snart ha lite egna lektioner och så:) det är riktigt roligt faktiskt!  sen så hängde jag med mamma hem då hon hade varit där på utvecklingsamtal också. 
 
just nu sitter jag och försöker få skolarbete gjort, sen så ska jag nog på en promenad innan ph och läggdags!
jag idag:) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0