Uppladdning!

Hallå! 
sitter just nu med en celsius och laddar upp inför ett jobbpass, ska jobba till 20.. 3 dagen irad nu men det blir bra sen! ;) har haft föreläsning i skolan nu i förmiddags väldigt inspirerande och senhar jag jobbat med gymnasiearbetet bara:) går framåt vilket är bra! 
 
de senaste dagarna har jag jobbat tränat haft såååååå enorm träningsvärk, och imorgon så är det stenhård träning igen! :D och på onsdag ska bli as kul! sen har jag gjort lite andra saker vissa ska vi inte gå in på haha skäms så.... lovar det är inget sexuellt eller något i den stilen så få inte för er något men säger bara  jäkla vinter och snö. 
och såklart umgåtts med mina fina och underbara vänner! :D ska försöka återberätta i bilder också;)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0