Promenader och sjukhus

Hallå!
 
Var egentligen sugen på att gå tillbaka till skolan och träffa alla igen och komma tillbaka till rutinerna. men igår när jag jobbade så fick jag så jäkligt ont i tanden eller munnen och det visade sig att det växer en tand under en annan och att det antagligen kommit något emellan gör sååå fruktansvärt ont bara.... bara bultar, så ska ner till sjukhuset snart och kolla upp vad det är, och jag som hatar sjukhus på alla sätt och vis....:/  
men förhoppningsvis är det inget allvarligt, ser bara ut som en hamster för tillfället... haha
men säger hur det gick sen! förövrigt har jag bara jobbat tagit promenader och umgåtts med den jag tycker om! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0