~

Hallå! 
nu har jag varit borta ett tag igen... menen så det är när det är mycket att göra. 
har jobbat jobbat och jaa jobbat... sen har jag umgåtts med vänner, Adam Linnéa Karro Kandra Rasmus och en hel del fler! spelat lite bowling och så gick kanon ;)))))) Träning har det även blivit av,  sen så har jag pluggat en del med gymnasiarbetet som jag även nu sitter med, ska bara skriva ihop allt jag fått tag i nu sen så kan jag börja på ett nytt kapitel.  ikväll är det även träning som gäller boxning det ska bli kul faktiskt! 
 
har ni ej testat dessa så gör det riktigt goda! :D fixat naglarna också glömde säga det.
 
 


Kommentarer
Robin

Älskar bilderna !!

2014-02-13 @ 16:07:00
URL: http://robinns.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0