solsken, smoothies, vänner och träning!

Godmorgon! 
skönt med sovmorgon och riktigt skönt att man vaknar av att det är sol ute! :D 
idag är det fredag och det innebär intervall träning i skogen, har hittat en suverän backe i skogen så får rumpan träna lite den med;))) det är 70 dagar kvar till studenten och jag ska klicka hem min klänning idag tänkte jag! lika bra att få det gjort. sen så ikväll får vi se lite vad som händer helt enkelt är ju iaf let's dance.. 
 
sen i förrgår var jag och fixade mina ögonfransar hos en jättetrevlig och duktig tjej här i stan så tänkte försöka ta en bra bild och visa. sen så var jag nere på stan igår och fixade en present åt min syster som fyllde 5 och hon fick ett fint halsband av mig, sen så hittade jag även ett par blåa jeans ÄNTLIGEN!! måste ju vara rätt färg och det är inte lätt alla gånger... bilder på dem får ni senare idag.
 
sen så innan boxningsträningen igår så fikade jag och Kandra en stund och tjatade som vanligt och drack goda smoothies! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0