sol och värme!

Hallå! 
 
ny vecka som har börjat bra! 2 tidiga dagar och det ska man inte klaga på suuuuuperskönt verkligen!! har slutat nu också men passar på att få en del arbeten klara så jag slipper dem senare i veckan. sen har vi redovisning på torsdag så ska fixa med den lite tänkte jag och engelska talet... mycket nu igen.. 
 
men innan jag tråkar ut er med skolprat så tänkte jag berätta en del andra saker jag gjort när jag inte varit aktiv här! 
 
har agerat barnvakt och chaufför åt mina syskon när mamma och pappa jobbat, sen så har jag tillbringat en hel del tid med killen min och vi har varit iväg och firat guldbröllop, myst och haft våra lata lördagskvällar tillsammans. sen i helgen som varit så jobbade jag i söndags från 08-14 ungefär. fick stanna kvar lite längre då det var mycket folk...! sen så åkte jag ut och red ut på min stollefia! Nikki alltså, hon var superfin verkligen gick kanonbra! såå skönt att man fortfarande kan trots att man inte varit så aktiv. men både jag och hästen var svettiga när vi kom tillbaka och vädret var bara för underbart!!  så har även varit ute och sprungit lite och igår körde vi tabata as kul men jobbigt..!
lite bilder från alla dagar:
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0