mysig kväll hos kärleken

blir ett litet sent inlägg men som vanligt har jag haft för mycket att göra haha... har jobbat varit ute och sprungit pluggat och umgåtts med kärleken min! vilket är det bästa!  har nyss kommit hem från honom, kunde ej sova där han ska till Elmia tidigt imorgon och vad ska jag göra?? jo plugga..... tråkig tjej jag vet... får bli en springtur också bara för att. har lovat mina syskon att påska också. sen på kvällen blir det påskmiddag hos hans farmor och farfar + mormor ska bli trevligt!
 
nu ska jag ta och sova bloggar mer imorgon! Godnatt!
 
får bli en bild på dagens lunch på jobbet, hann ej äta frukost så fick göra det därborta...(havregrynsgröt)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0