Helgmys med Kärlek

Hallå! 
 
nu har jag varit lite inaktiv igen... men det har ju varit helt underbara fina soldagar hela helgen och har haft massa att göra! så tänkte korta ner det lite iaf! men innan så tänkte jag berätta att idag så blir det plugg för full rulle har ju  gymnasiearbetes- redovisning imorgon! men det kommer nog gå bra! sen hoppas jag min kärlek kommer ikväll!! 
 
Fredag- slutade tidigt och gick runt lite på stan med några tjejer hittade två riktigt fina sommarplagg ett par shorts sen en blus med fin dekorering i fram vid brösten. sen så fikade vi lite på ströget provade deras nya islatte och den kan jag rekommendera er andra! riktigt god! sen på kvällen kom Adam hem till mig och vi njöt av solen och åt grillat!
 
 
Lördag- denna dag fick bli en väldig träningsdag kan man säga! vi började med att gymma på nordic lite över en timma, så fick han hjälpa mig lite när jag testade lite saker och en del lite tyngre saker hehe han är ju lite starkare så ifall jag inte orkade;) sen när vi kände oss klara så åkte vi hem till mig och bytte om slängde i oss något snabbt och åkte ut till stallet!! jaa jag fick faktiskt med honom ut på en ridtur! fast jag satt på hästen och han cyklade men han hängde med iaf! Red ner till sjön var riktigt varmt och skönt tog musse en av våra unghästar såååå mysig!! så ska ut nu i veckan ngn gång också tänkte jag! :D sen åkte vi hem åt glass i hamnen och åt grillat igen! 
 
Söndag- denna dagen hände inget jag jobbade hela dagen så var på jobbet hehe...
måndag- frukost ute i solen- skola- glass i hamnen med Veronica och Olivia  blev även en sväng på stan också! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0