Förmiddagsmys-plugg

Godförmiddag! 
hoppas ni alla haft en trevlig färmiddag och ätit en stor och god frukost så ni orkar med dagen! hade gärna sett att det varit lite sol också men man kan inte få allt! 
än så länge har jag bara suttit och skrivt ännu mer på rapporten...skrivandet tar aldrig slut!! men någon gång ska det väl göra det ändå inte såå mycket kvar nu:D ska bli skönt när det är inlämnat och redovisningen gjord! måste göra en powerpoint också haha är så kass på sådant kanske får be någon som är lite duktigare än mig på det.
jaja just nu sitter jag med min hemmagjorda cappuccino och skriver och invänter att min kärlek ska komma! hihi hoppas han slutar snart och då blir det en långpromenad!  men tills dess ska jag fota inköpet från igår och sen min studentklänning som kom i fredags!!! :D:DD: kan säga att den satt riktigt bra! 
 
ne nu ska jag skriva klart skiten så här får ni en bild på mig just nu i gosetröjan med kaffen muuums!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0