Festligheter på gång!

Godmorgon på er! 
 
idag är det valborg och det betyder festligheter ikväll! B Y Z kommer ju till Stadt så här hemma kommer vi vara ett gäng som samlas för att umgås och partaja lite, kommer bli superkul!! hoppas bara det spricker upp lite! :D men innan det så ska redovisningen för gymnasiearbetet redovisas.. men känner mig lugn satt ju med allt hela dagen igår och försökte få ihop ngt bra! denna betygsätts inte så pressen släpper lite där och den ska vara 15min så det är lugnt! men förhoppningsvis går det bra! sen så slutar jag efter det så ska ner och gymma lite för att sedan möta upp Veronica på stan och inhandla lite, så blir det lite grillning innan alla kommer:))  ska även fixa upp högtalarna så dem sitter säkert så ingen rör dem ;) 
annars så kom Adam igår och hade med sig en present ååhh han är allt för go den pojken! sen så åt vi lite och tog igen veckan, innan han kom var jag iväg och sola lite hihi!
 
men nu ska jag gå igenom min redovisning lite till så ni får kika på min frukost istället ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0