Fest och mys i solen!

Hallå! 
 
kikar jus nu på söndagsfilmen som går på fyran, någon james bond liknande film.. men ska snart gå och lägga mig! lov imorgon vilket är riiiiktigt skönt! men ska plugga ändå så ingen vila här inte! bara att man kan göra det hemma i gosiga sängen hihi! sen blir det nog promenad eller springtur får se lite vilket jag känner för. 
 
hela helgen har jag spenderat med den killen jag tycker bäst om och gillar så otroligt mycket!
i fredags sov vi hemma hos honom, det blev kinamat med han och hanses kompis mycket trevligt och sååå gott hihi! sen fick det bli let's dance och lite choklad;)) 
 
Lördag- då var det CSO fest i Lidköping med hela jobbgänget + Falköping också. det var roligt speciellt sen när alla kom igång lite. Det bjöds på smörgåstårta som var riktigt god! sen gratis dricka hela kvällen och frågesport en del danstävlingar och mycket annat smått och gott! sen på kvällen kom Adam och hämtade mig så sov vi här denna gång.
 
Söndag- idag så har det inte hänt jättemycket, vi tog oss en sovmorgon vilket var väldigt skönt! sen så åkte vi ut till Torsö där vi delade på en Pizza njöt av utsikten och av sällskapet av varandra. efter det köpte vi glass och jordgubbar och satte oss vid solen på våran altan här hemma och myste till det lite extra! och nu så sitter jag här och ska snart sova, tråkigt nog får jag sova själv denna natt menmen vi ses ju snart igen så! :D
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0