årets första båttur!

Hallå! 
hoppas ni haft en underbar dag i solen och tagit vara på dagen! :)) det kan man säga att jag har gjort iaf! vi hade sovmorgon till 10 sen slutade vi 11,30 men satt kvar och pluggade på lekionen vi hade innan även på rapporten. sen så vid 3 tiden åkte jag ner till hamnen där vi sjösatte båten, ååååhh nu är det sommar!!!! blev även en liten tur med den och sen bjöd pappa på glass i hamnen! sååå mysigt och så gott:))) 
 
när jag kom hem igen runt 18,00 så gick jag ut och sprang en sväng, kom hem gjorde iordning smoothie åt mig och mamma denna gång med björnbär,mango, ananas och kokosvatten riiiiiktigt god!gjorde även iordning bacon och ägg!  sen skar jag upp lite passionfrukt och jordgubbar och de äter jag nu:) 
innan jag somnar ska jag plugga lite så ha det gott mina läsare och vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0