Vuxen på riktigt!

Godmorgon på er! 
 
förlåt för att jag varit så inaktiv här på bloggen men denna vecka har varit rätt intensiv skolan har varit helt okej men som ni kanske märkt så har jag pluggat en hel del och det är inför körkoret som jag även klarade igår!!! så nu är det över ÄNTLIGEN!! så skrev upp i måndags och körde upp igår har inte kunnat skriva ngt om det i bloggen heller ville hålla det lite hemligt iaf ;) men nuså är det bara skola och träning som gäller framöver och på söndag ska jag äntligen ut och rida på min saknade lilla tös! ska bli riktigt skönt efter 3 veckor utan... 
 
så igår skjutsade jag mamma till ngn kurs sen åkte jag och Linnéa och köpte glass satte oss i hamnen sen drog vi till andra stallet för att hämta lite saker ur ett par skåp sen åkte vi hämta mamma igen otroligt att vi hittade hon var vid töreboda fast utanför i ngn skog haha! sen blev vi hungriga och åkte och åt pizza var ju såå längesedan haha! sen så var klockan så mycket så då åkte jag hem efter att ha lämnat henne! och nu ska jag bege mig till skolan för att i eftermiddag springa och träffa alla stallkompisar igen!! :D
bilder från igår:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0