Så jäkla gött!

1 lektion kvar käääämpaa!! men det är ganska roliga lektioner så det är helt okej ändå! 
fick även tillbaka 2/5 inlämningar från förra veckan och det resultatet gjorde hela min eftermiddag A på båda!! :D:D as gött! 
sen har jag även skickat in en till så nu börjar jag se ett litet slut iaf! 
 
hemma sen ska jag ner till stan och träffa karro en sväng och fixa inför fredag! kommer nog bli riktigt bra! vill även ha tillbaka min telefon.... 1 vecka nu tycker de kan öka lite iaf så jag slipper denna snaketelefon..... sen får vi se blir antingen en promenad eller en löptur bara för att rensa huvudet lite. men hörs sen!
 
ingen mobil=no pictures...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0