Partyklackarna på!!

Godmorgon på er! 
precis fått i mig lite frukost gröt och skinkmacka+ ett stort glas isvatten för er som undra;) 
det blev en liten utgång igår ändå, Nelly high heels i stan så nu är ytterligare par godingar påväg hem till mig!! fick ju ett par skor gratis + en goodiebag med massa roligt i! ska ta kort och visa er sen tänkte jag! gratis drinkar fick vi också såååå goda! sen så drog vi till ströget lite och till skövde för att kolla läget lite vart ju sådär kunde varit bättre men så säger jag nog alltid haha!  men med bra sällskap funkar allt!  kollade även igenom mobilen och alla bilder oh jaa det var en del så har försökt plocka ut de bästa!
 
idag blir det städning-springtur-körning-pluggning  och ja allt de roliga nivet ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0