Hajk på Brommö

Hallå! 
nu var det lite off på den här sidan igen javet.... men har gjort massa grejer + att vi var på hajk med idrotten igår tills idag! en upplevelse i sig kan jag säga men det har varit riktigt roligt ändå bättre än vad jag hade förväntat mig trots att det var kallt! 
 
vi åkte dit i onsdag förmiddags ett gäng med massa sköna personer, som även kom väldigt bra överens som ett + i kanten;)! varmt var det också! så som ''mjukstart'' gick vi en promenad på kanske 5-6 km okej inte så mycket men terrängen var jobbig hehe.... sen tog vi en paus innan vi gick tillbaka! och sen var det vissa som bada och en del fixade mat, samlade ved till brasan som var riktig mysig att sitta vid! och sen som efterrätt fick vi banan med smält choklad på, sååå gott! 
 
idag har vi cyklat runt 1 mil gått lite och packat ihop umgåtts lite till sen så åkte vi hem strax efter 1 rätt lagom och fint väder har vi haft hela tiden! juste glömde säga att vi var på brommö riktigt fina badplatser fanns de där! vet vart mitt smultronsställe nästa år är iaf! ska bara skaffa mig en motorbåt :))
 
tog även lite bilder från dagarna så ENJOY!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0