goo dag och kvällsgöra!

Hallå på er! 
 
varit en del att göra idag ändå, skola först var helt okej trots meeeegalåååååånga lektioner.... sen efter skolan så hämtade jag upp maja för vi skulle inhandla lite inför hajken vi ska på imorgon... heeelt seriöst jag är ingen hajkmänniska mer hotell kanske;)) ne men tror detta kan bli rätt kul ändå! med rätt sällskap funkar allt! och hoppas det inte blir alltför kallt llr för mycket mygg då går jag hem... ne men nästan iaf!
sen så har jag kikat på Idol igen och hoppas mina favoriter går vidare imorgon nu!!! sen har jag försökt plugga lite och skjutsat på min syster och nu måste jag duscha och packa sen sooova men ni får en go låt så länge iaf!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0