fest-häst på stan!

Hejsan! 
som vanligt är jag såå inaktiv här menmen saker att göra nivet;) 
 
igår så var det insparken här i stan och jäääklar vad folk det var! dock var jag inte med själv utan skjutsade runt på lite folk istället sen umgicks med en kompis innan det var dags att hämta alla igen! gjorde inte så mycket heller igår var så jäkla trött efter skolan så somnade när jag kom hem! hehe... sen så åkte jag till skövde för att hämta hem några!
 
idag har jag varit ute i stallet och ridit på min goding nikki! vi var ett gäng som red ner till stan för att ta en glass och det tyckte hästarna var skitkul nikki bjöd även på sina fina och banankrokiga bockningar sååå roligt haha!:D 
nu ska jag ut till släkten i Lyrestad för en grillkväll det ska bli roligt så hörs sen med mer bilder också! 
hehe jag och nikki längst fram ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0