en kväll med mina tjejer!

Godmorgon på er!
 
ledsen att jag inte bloggade mer igår men helt seriöst så var det världens skitdag! llr den började dåligt med att jag fick lämna in mobilen på lagning då den ville smaka på asfalten så nu har jag ngn annan ''snake'' telefon så bilder kanske de bir dåligt med men ska försöka ta några med kameran om jag gör ngt speciellt;) skolan var väl helt okej sen så efter skolan träffades jag linnea och karro på ströget och åt och såklart fikade lite!:D och en heeeeel del prat blev det också så som det ska vara!
 
och idag har vi inga lektioner så, så ska ta och sova till 9 iaf sen rensa allt plugg så allt blir klart tänkte jag! 
 
gammal bild på oss alla 3! :))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0