dagen än så länge!

Heej!
 
precis satt mig ute på balkongen och tar igen mig lite efter dagen inte för att den varit så överdrivet jobbig men 3 galet långa lektioner har det varit..! som tur så  var det roliga och intressanta så då gick de liiite fortare iaf! innan skolan så var jag iväg och körde gick riktigt bra måste jag ändå medge och det tyckte även min lärare! så ikväll ska även jag och pappa ut på en liten sväng innan Idol börjar! ska bege mig ut på en promenad sen också tänkte jag bara för att röra lite på mig eller om det blir en löptur det återstår att se helt enkelt! men ska visa er mina nyinköpta grejer också innan jag göra något! :D
 
just nu:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0