Back on THAT horse!

Hallå! 
hoppas ni haft en kanonsöndag med massa skoj på schemat! för er sombor här i stan kanske ni va en extra dag på denna speed art design som var;) riktigt bra väder och massor med folk! så kul att se Mariestad leverera lite! 
jag själv var inte där idag utan åkte och hoppade 2 hästar istället! liiiite ringrostig måste jag ändå säga att jag var så jäkla tråkigt men jag får skylla mig själv.. men kul var det! red både Stella och Hoppzan och dem hoppade riktigt bra! fart var det iaf på stella iaf otroligt att hon håller sig på alla 4! sen runt 6tiden cyklade jag hemåt igen! riktigt skönt att komma ut och röra lite extra på sig igen! mer ska det bli när träningsschemat drar igång på riktigt! (imorgon alltså)
lilltjejen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0