''Världsklass''

Hallå! 
hoppas ni mår bra idag!  det gör jag! fast nu börjar jag bli en aning seg nu... men först lite engelska arbete innan man får vila ögonen lite;)  
skolan idag har varit helt okej lite seg ibland dock men då är de som vanligt! 
hade även skolfoto idag eller Spexfoto som man kan kalla det! och för en gångs skull så gjorde vi något bra! brukar vara svårt att hitta något alla kan tänka sig! men det blev ''VÄRLDSKLASS'' så var utklädda till folk i olika länder! lätt de roligaste fotot iaf! :D
 
 
nu ska jag städa och fixa engelska talet tills imorgon sen kan jag ta kväll innan bonde söker fru börjar!
 
lite bilder från idag! hawaii VS grek!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0