utekväll med min tjej!

Godmorgon på er! 
hoppas ni sovit gott! det har jag iaf! blev ingen utgång för mig igår hade tänkt de men har blivit en del utgångar nu på kort sikt så skönt att ta det lugnt också! men iaf så träffade jag marie skjutsade en kompis till skövde och sen träffa några kompisar och åkte runt lite tills jag inte orka och åkte hem! så lördagen blev riktigt bra ändå!
 
jobbade över ngn timme på jobbet också så direkt efter åkte jag hem duscha bytte om osv, sen åkte jag och hämtade upp Marie så åkte vi och åt på Grottan, jag var sååå sugen på kinamat haha! hade bara ätit frukost så var rätt hungrig också... sen så satt vi där och pratade hur länge som helst typ, sen gick vi en liten runda i stan så åkte vi hem till mig och fixade b**************r!!!!!!!!!!!!!! säger de sen;) sen åkte hon hem lite innan 22 så då drog jag också:) 
tog lite bilder också men så länge får ni bild på gårdagens outfit iaf :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0