En fika på stan med någon jag gillar

Hallå vänner! 
 
fick tillbaka min mobil igår såååå glad äntligen 2 veckor är låååång tid vet ni;) speciellt med en stenålder samsung som ersättare... men nuså! gjorde inte så mycket mer igår än att hämta den då.
idag har jag faktiskt fixat iordning på rummet, pratat ut med en god vän och sen åkt ner till stan för att träffa godingen Marie! för massa tjejsnack,planering och en hel del förväntan om allt sades! och blir allt som as planned kommer de kommande månaderna bli heeelt galna! och väldigt roliga! :D passade även på att köpa med mig en skjorta också jättefin har tittat på den ett tag så idag fick den följa med hem kunde inte hjälpa det!  
 
sen har jag även gjort naglarna höstfina! älskar att ha långa naglar igen:D kan göra så mycket fint på dem då! blev lite enkelt som ni ser på bilden nedan;) ska ladda över shoppingbilderna och skorna från nelly eventet så ni får de i ett separat inlägg istället ;) har även hunnit med en ansiktsmask, jaa passa på och njut de bilderna får ni inte se särskilt ofta! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0