insideout

såå orkar inte ens förklara till varför jag inte bloggar tror ni redan vet det... menmen händer för mycket typ...
 
men har hunnit med kompisar iaf och haft salladsdejt med min fina! pratat och pluggat har vi också gjort! och idag har jag gjort samma ungefär skolan va kvar en stund fixade och sen åkte hem för att fortsätta med filosofin som nu är inskickad hela 3 timmar innan deadline, bra jobbat där! skyller på att den var svår;) även fixat lite med psykologi och engelska tills imorgon så lite har jag allt hunnit med! imorgon blir det att fixa med gymnasiearbetet hela dagen typ sen ut och gå en jäääääkligt lång promenad! i regn blåst sol molningt vädret spelar ingen roll. 
sen kommer även Ellen till skolan ska bli så himla roligt att träffas igen!! var as längesen! 
 
juste har målat naglarna ikväll också, då jag inte jobbar denna vecka får dem bli lite extra fina!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0