THE girl is BACK!

hallå där!
har varit sådär mycket nu igen så bloggen har kommit i sista hand tyvärr menmen nu är jag tillbaka! så tyvärr ni slipper mig inte;)
 
 
igår var jag iaf och red båda hästarna på morgonen med Ellen och vi hoppade! gick riktigt bra med båda! ja nikki fick också hoppa och GISSA om hon tyckte det var roligt!!!! det tyckte hon för jisses vad hon låg på haha! :D men hon hoppade riktigt bra nästan så man bara kan sitta och hålla sig i hehe! sen var det hoppzans tur och det gick bra det också! riktigt duktig faktiskt hoppade både studsen och kombinationen riktigt bra! kan ju säga att kombinationer och de är garanterat min svaga sida haha!
 
och idag fick Nikki sig ett redigt dressyrpass i paddocken och helt otroligt vad duktig hon var! protesterade INGENTING!! det händer inte ofta i hennes värld haha! men ar riktigt fin och vad samlad hon kunde gå i galoppen det trodde jag inte hehe... så idag tränade jag på galoppfattningar då vi haft svårt för vänster men den satt på första fattningen och hon rusade inte iväg såååååå skönt! så gjorde massa avsaktningar och igångsättningar från galopp skritt trav galopp trav skritt osv... ååh ibland alltså!
 
på hoppzan red jag barbacka med en ny tjej som kommit till stallet vi tog en skritt och trav tur och hon var riktigt fin idag med! så underbar den hästen alltså! llr båda är underbara får en på så alltid gott humör! skulle INTE klara mig utan dem!!:D
 
sen har jag ätit grillat när jag kom hem MUMS JAA!! bjuder på lite bilder också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0