Snart Sommar!

Tjenixen på er! 
hoppas ni haft en varm svettig  blåsig och underbart solig dag idag! för det har jag haft. dagen började med lite svenska plugg sen rast på 3 timmar och till sist vårjoggen! japp kan ju säga att tiden var vääääääääääääääääääldigt mycket sämre än förra året men jag och 2 till gick hälften typ, japp så lata var vi;) sen så var det vidare ut till stallet tog en lååång tur på nikki som förövrigt var väldigt duktig trots att hon är brunstig... men hon gjorde inget som tur var llr jo var rädd för trädens skuggor... tokig häst var det jag haha! sen fick hoppzan bli longerad och jisses vad varmt det var! drack nog en halvliter vatten på 15min rekord för att vara jag, dricker inte så mycket på en hel dag typ! 
sen så fixade vi med två åringarna lite och sedan cyklade jag och Ellen hem! 
 
imorgon är det nya tag först mattelektion sen begravning yeey! ne men det blir nog bra! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0