hinderbana & strålande sol!

Det var ju det här med bloggningen under dagen också.. suck på mig själv alltså haha! men iaf nivet ju redan vad jag gjort för något övningskörde ju till skara och skövde sen hem, alltid lika roligt att köra lite längre sträckor men man blev rätt trött i huvet efter ett tag speciellt när det var så varmt som det varit idag! 
 
men sen så åkte jag hem bytte om och åkte ut till stallet, red ut med nikki i skogen och med ellen väldigt skönt ute nu måste jag säga! sen hoppade jag hoppzan och tillslut gick det bra blir så trött på mig själv! stämmer nog att man blir fegare med åldern hehe, men vi tog oss runt en 90 bana iaf och gosehästen var så duktig så (och svettig) sen så har jag inte gjort så mycket mer idag, här nedanför ser ni banan vi hoppade:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0