hästar duschade, och Secrets!

Godkväll på er allesammans!
idag har det varit fullt upp (som vanligt hehe) var som sagt på ett möte säger inte riktigt än vad det handlar om för något haha spännande va?!?!  det varade från 08,00-11,00 ungefär fast vi slutade 11,30 hehe. sen så åkte jag och mamma + såbarnen till granngården för jag skulle köpa nummerlappar tills imorgon måste ju ha på tävlingen, sen så fick jag med en bag hem också så alla grejer får plats! sen vidare till stallet, där jag och nikki fick ett 60minuters långt dressyrpass tror nästan jag lite längre men red igenom programmet några gånger så det verkligen satt och det gjorde det så hoppas det gör de imorgon med! sen så fick hoppzan bli longerad vill inte att bubblorna ska spricka upp igen.. men nästa vecka blir det lite horsemanship och barbacka ridning! 
 
sen så fick båda hästarna bli duschade så nu är dem rena och fina med massa glans i sig också! funderar nästan på om dem ska ha lite glitter på sig! haha ne ska inte smycka ut så mycket. dem får stråla själva! nu blir det sängen för klockan ringer 06,00 imorgon! 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0