Thursday-Hästar-Skolan-Allmänt

Godekvällen! bra dag ? 
min har varit till och från sååå otrligt trött haha! hade 2 lektiner och satt kvar i skolan lite för att göra klart lite grejer riktigt skönt att få det gjort! sen så blev det stallet, Hoppzan fick sig en uteritt var ett tag sen nu och såå duktig var hon, gick bra från början till slut hon lyssnade kanon i alla gångarter och traven blev bättre därute. tror även att hon tycke det var lite roligare att vara ute än i paddocken då öronen var framåt hela rundan ! 
 
sen med nikki red jag ut med Ellen och Sica, hon var riktigt duktig hon med, har även märkt att jag blivit starkare i sitsen och orkar sitta kvar när hon gör något (när jag sitter ner alltså) så det är roligt allt blir så mycket lättare då! och trots hon var brunstig så märktes det inte idag! så skönt att sådana dagar också finns haha ! 
 
så en lyckad hästdag iaf imorgon är jag ledig såååååååå skönt så det blir sovmorgon och morgonpromenad med mamma och städa innan stallet. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0