Sommartid!

Godmorgon för en del kanske jag själv vaknade 07,00 llr juste 08,00 blir det nu ju, ni har väl inte missat att ställa fram klockan? så ni inte missar något viktigt;)  just nu håller jag på och gör naglarna lite vårfina blir fransk manikyr med blommor på ! visar er sen när dem är klara;)  händer idag då? för min del har jag en stallfri dag känns väldigt konstigt men dem behöver vila dem med så jag ska ta en sväng till skövde sen för att se om man hittar ngt nytt och fräscht! men det blir inte storshopping då ja har massa tävlingar inplanerat så ska försöka hålla igen hehe ;) men nu ska jag fortsätta pynta naglarna och lyssna på musik så hörs sen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0