mysdag med bästis och häst!

Har haft en helt otroligt bra slut på ledigheten ! cyklade ner till stan runt 11 tiden för att möta upp linnéa för fika och massa prat, vi satt i 4 timmar och bara pratade! snacka om att vi inte pratat ut på länge !! testade även strögets toast as god var den ! sen blev det en chokladboll till efterrätt vi var så sugna båda 2 haha ! :D men vi hade det hur trevligt som helst, så synd att vi inte kan göra det oftare men det ska vi försöka ändra på! 
 
sen runt 3 tiden cyklade jag ut till stallet och red nikki kan summera det såhär: 2 PMS tjejer ute på tur= mega dålig kombo, hon är ju brunstig och jag är la i samma fas kan man säga fy vi vart nog arga på varann men det sluta bra iaf och båda fick jobba som bara den fast mest hon då och hon var duktig ändå haha !
 
eftersom jag hade en sådan huvudvärk sen så gick jag och hoppzan på en PW och hur mysigt är det inte jättegosigt, sen på hemvägen så var det jag som fick jobba istället då hon tog lååååååånga och snabba steg och med mina pytteben fick jag halvspringa bredvid haha men det är ju bra så vi får upp tempot lite;) 
bjuder på ett litet collage från dagen också :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0