morgonPW&lyxfrukost

Godmorgon! 
började dagen på bästa sätt genom att gå ut och gå en sväng i morgonsolen,vaknade halv 8 så istället för att somna om blev det en PW as skönt var det gick inte så långt 3 km bara men tänkte gå en sväng ikväll också:)
 
sen så väl hemma lyxade jag till frukosten lite och gjorde en exotisk fruktsmoothie huuuuuuur god som helst alltså! så den ska jag göra fler gånger, blev även lite flingor och ett ägg till;) idag är det stallet som gäller 2 hästar ska ridas tror hoppzan får sig en klättertur idag faktiskt så hon får bygga lite muskler tyckte hon skötte sig rätt bra sist så varför inte;) men medans jag laddar över hingstbilderna får ni en bild på min goda frukost! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0