lördagens gottigheter

Hallå därute hur har ni spenderat eran lördag?? min har spenderats i en bil körandes i rusningtrafik jäkla kärringar som är ivägen haha men lyckades att undvika att köra över dem;) sen har jag givetvis hämtat ut surpricen ska visa den snart hihi ;) 
har även varit där mitt halva liv är ja precis i stallet! red båda och det gick kanon med båda ! skriver om det enskilt annars blir det massa att läsa ! :D haha och idag är det ju då lördag och som standard så är dett mello lite bra var det idag tycker jag han erik och cockies N beans än så länge. sen så gottar jag till det med ananas melon och jordgubbar och några chokladbitar hihi ! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0