köra bil och ridna hästar

Sådär nu är jag hemma igen framför tvn i sängen haha ! men som sagt jag tog mig en sovmorgon en lååång frukost bus med syskonen sen övningkörning, fick faktiskt köra våran stora bil med 9 säten lite annorlunda att hålla koll på allt men riktigt roligt ändå! sen så åkte jag även till stallet. red nikki med sara och stina tog ner till sjön och hon jobba på bra trots några vändor i luften så tråkig att rida när det blåser så då har hon mer fokus på allt annat, men på ditvägen gick det bra. 
sen var det hoppzans tur red med Elin snackade massa skit om killar och allt annat haha ! tog runt snapen så dem fick trava på ordentligt och det gjorde dem båda två, och jag var helt genomsvett nästan för att jag var tvungen att hålla mig fast så, för i den gången och den farten ja då är det jädrar i mig inte lätt haha ! 
Sen fick jag köra den lilla bilen hem gick bra det med nu är det bara körkortet som fattas! :)) ne nu ska jag fortsätta kolla på Johan Falk och blogga om något roligt ha det kanoners så länge !


Kommentarer
Elin

Tackar för ridturen! Det var riktigt roligt! :D

2013-03-17 @ 21:51:59
URL: http://pilloduttt.blogg.se
Stina

Kan inte du lägga upp videos när du rider ?
Eller ta lite mer bilder ?
Börja läsa din blogg nyligen och fasna deräkt :)
Men vem är de du rider är han din ? vart står han ? vad sattsar du mäst på? kan du skriva ett inlägg om dig och din häst ?:)
För dom som kanske nyligen kom in på din blogg och undrar?:D

2013-03-18 @ 15:13:20
URL: http://nattstad.se/Kjellman


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0